vineri, 22 ianuarie 2010

Mi-ai trezit...

angel Pictures, Images and Photos
Mi-ai trezit dorul cu dulceata aromata a gandurilor tale , fierbinti cuvinte
Mi-ai trezit fiecare por ..am suspinat oftand in liniste , arzand in soapte
Mi-ai coborat privirea in amintirea aripilor pereche , in care eu uitam de mine
Mi-ai coborat tacerea in visul saruturilor fierbinti asternute in umbra dulce.

M-ai trezit din vis , mi-ai ingenucheat simturile albe in emotii abisale ,
Mi-am pierdut firea ,imi ard obrajii cand tu-mi alinti buzele intredeschise ,
Mi-am uitat fiinta cu sentimentele cambrate si parul ravasit in tine ,
Mi-am lasat viata..imi las toata fiinta tie.. sa imi surazi in adieri de ploaie.

Mi-ai pictat pe fata clipa din urma cand parul meu iti atingea buzele arzand ,
Mi-ai patruns gandurile asternandu-mi intre pleoape vise-ncolacite in valuri,
Mi-ai indulcit trupul gustandu-mi ciocolata calda cu gura umeda ,arzand,
Mi-ai trezit linistea adormita,franta in tacerea dorului de tine ,am prins aripi.

Niciun comentariu: