joi, 22 mai 2008

COSMAR COTIDIAN

Am descoperit ca-n fiecare om bunatatea , sta la brat cu rautatea.
Sinceritatea se ascunde uneori sub valul fasitatii teatrale
Am cautat doar intelegere, si -am dat de nepasare,
Si m-am infuriat enorm pe cei ce imi calcau demnitatea in picioare!

Iubirea mult cantata, era un moft , o gluma
O pierdere de timp , doar vorbe aruncate-n vint
Ce nu produc nimic , este doar un cuvint
Ce s-a ascus sfios in firele de huma.

Cosmarul risipit ma face sa percep
Ca si in mine zace nepasarea
Ca pot fi rea , zambind printre injuraturi
Ca ma aseman Iudei cu ale mele saruturi.

E trist , si de aceea vreau uitarea, vreau sa fiu eu , asa cum ma stiam
Vreau sa ma bucur , sa rad ,sa cant , sa sper
Sa -nalt o ruga sincera Celui ce sta in Cer
Pentru iertarea mea si-a lor ....

Niciun comentariu: