duminică, 4 mai 2008


Noapte buna, ingerul meu !...in linistea noptii ... m-am ghemuit intr-un colt din suflet...incercand sa tac...mi-e dor sa-mi atingi cu un sarut ...gandurile...mi-e atat de dor ...ca as evada din mine !...mi-e atat de dor ....incat simt buzele cum plang dupa priviri neintalnite...dupa soapte nerostite...as vrea sa ating cerul ...si lumea sufletului s-o ating ,in timp ce lacrimi curg ...peste amintiri ,asculta-mi sufletul ...il auzi ? auzi cum picura iubire in sufletul tau ?...
Noapte buna ! iubitul meu...noapte buna!...Luna sa te mangaie cu razele ei frumoase,iar dragostea si iubirea sa-ti sarute sufletul...lasa-mi mie tot ce doare...lasa-mi mie izvorul de lacrimi de dor ...lacrimi de iubire...somn usor ! suflet nevazut...imi ascult inima ...pentru ca ratiunea nu conteaza atunci cand iubesti... te iubesc cu toata suflarea, cu zambetele si lacrimile vietii mele...

Niciun comentariu: