joi, 13 noiembrie 2008



Mai adanc decat mine in mine este gandul!Un om traieste prin gand,pentru un gand...dar gandul nu-si capata realitatea decat prin fapta!


S-a lasat amagitoare noaptea
Cuprinsa de-un intuneric ametitor.
Se joaca si luna, imi mangaie chipul
Sperand sa-si alunge singuratatea.
E trista de veacuri , ….desi lumineaza .
Asemeni unui zambet ce-ascunde sute de lacrimi.

Visez in tacere, astern ganduri si soapte,
Ma simt abandonata in tristete
Incerc sa respir, dar imi lipseste aerul,
As vrea sa ascult, dar nu inteleg tacerea.
Unde esti, sa pot zbura ???
Un suflet ce-i singur nu oglindeste nimic
Fara parfum, degeaba si floarea…

Stiu ca ma cauti, am aripile frante…
Grea e magia cand crezi doar in ea.
De ce nu te-apropii ? Strange-ma-n brate !
Arata-mi lumina, acopera-mi ochii
Mangaie-mi buzele ce parca suspina,
Otraveste-ma cu dulceata, am sa mor pentru tine

Sopteste-mi dorinte, doreste-ti in soapta,
Iubeste, alinta, saruta , priveste…
Traieste prin mine, suspina, zambeste…
Alunga-mi amarul, uita de lume
De pasii tristi ai singuratatii.
Ecoul lor apasator imi inunda timpanele

Amortind sufletul….
Am ramas doar o flacara-n vant
Si dor mi-e de tine. Arata-te-odata !
Mai mult decat viata , atat te-as iubi.




Niciun comentariu: