vineri, 14 martie 2008

E soare si frumos afara......totul infloreste in jur.......si sufletul nostru odata cu natura.....si totusi.....un coltisor e trist........e trist pt ca isi doreste ceva......ceva ce nu a avut niciodata.....dar pt care timpul a trecut...
a trecut timpul plimbarilor prin parc de mina cu iubitul .....a imbratisarilor......a saruturilor pe bancile din parc.....de ce nu am avut parte de ele????.....buna intrebare.....de ce imi doresc acum???....si mai buna intrebare.....m-am gindit sa-mi inchid sufletul cu un lacat mare si greu......o fi bine.....o fi rau???? poate asa nu o sa mai simt durere....sau dorinta....o fi lasitate.....sau...realitate??? sa-mi las sufletul liber sau sa-l inchid si sa-mi accept conditia??? sper sa pot afla intr-o zi....cit mai curind....raspunsul.....imi e teama sa nu faca aripi sufletul si sa nu mai am ce face....va zbura fara sa imi ceara voie.....

Niciun comentariu: