vineri, 28 martie 2008


Sunt ametita... de dor... mi-e dor sa zbor si sa cant... mi-e dor sa ard si sa ma lovesc de stele... mi-e dor sa imi pun tampla pe norii cei albi si sa adorm visand cu tine....

si, da... mi-e dor sa adun dintre valuri perle si nestemate pe care sa le asez la capataiul zilei si s-o plang asteptand un nou rasarit, cu ochii atintiti in zare...

sunt bolnava... de dor... mi-e dor sa cad cu fulgii de zapada si sa devin poveste pe buzele tale...mi-e dor de-o inmugurire...de vara imi este dor...de-o toamna pe alei... mi-e dor sa ghicesc soaptele tale si sa ghicesc daca ai sa vii intr-un tarziu, mereu surazator si vesel...

mi-e dor sa numar clipele cu tine... sa le numar si sa le adun ca si cum ar fi cele mai pretioase lucruri din lume...
eh... sunt eu... de dor si de zbor fierbinte... in sfarsit... mi-e dor...

Niciun comentariu: