vineri, 28 martie 2008


E noapte si visez....................

Cand in coltul cald al ochiului imi plange un strop de tristete, incerc sa-l absorb in ochi de teama sa nu ma innorez.
Cand imi cade agale capul in palme incerc sa desenez o harta a amintirilor ce ma duce in gara clipelor fara nume.
Cand mi se taie respiratia, transpir cu un nod in gat si simt ca vreau sa imi inchizi gura cu buzele tale si sa ma inec cu aburul din tine.

Cand ma tem ca asta e ultimul minut pe pamant, ametesc si sarut crinul alb pe care l-am protejat cu sute de mangaieri.
Cand gem de singuratate, ma inteapa inima asa cum ma agita furia unei rataciri.
Cand sunt convinsa ca m-ai salvat de ritmul meu obosit, ma racesc toata, inchid ochii si ma vad mireasa intr-o ruina care rezista contra furtunii.

Cand tremur ca un balon de sapun purtat de un curent, iau pulsul unui vis si imi promit ca maine ma intorc la tine, unde rasaritul inseamna un cadou.
Cand adorm, imi danseaza somnul pe tarmul congelat pe care tu m-ai facut muza.
Cand rad, ma dedic zborului unui pescarus si ma grabesc sa ajung acolo unde stiu ca te duci tu.

Cand mi-e dor sa ma joc revad marea pe care nu am putut sa o cuprind in ochi.
Cand revad stralucirea de gheata retraiesc momentul in care marea s-a mai sarat cu o lacrima. Cand ma plang de o durere de picioare stiu ca praful din vant s-a ridicat in urma mea cand am ravnit la malurile pe care mi-am recapatat 20 de ani.

Cand umbra unei zile sterge singuratatea unei vieti in care nu mi-am gasit casa incep sa inchid ochii peste tot. De pe muntele de scoici pe care le-am adunat din palma ta ,dau drumul unui zambet !.

Ma imprastii peste valuri si cutreier locurile in care am sfintit o poveste de dragoste. Tu te vei trezi, iar eu te voi face sa crezi…Voi fi pretutindeni sa-ti spun ca te iubesc.
Peste tot unde m-ai invatat sa sper…sa daruiesc. Nimic nu mai e la fel, mai ales de cand am sarutat lacrimile ingerilor. Si iti dau cuvantul ca nu mi-as dori sa fiu in alt loc, decat in cel in care mi-ai aratat ca ma astepti sa ma iubesti !

Si te voi tine strans in brate si visez

Niciun comentariu: